Με τρία πακέτα εξειδικευμένων υπηρεσιών συμμετέχει η Alpha Marketing Greece στην Philoxenia 2024

Εξειδικευμένες υπηρεσίες που συνδυάζουν ενέργειες και δράσεις σε παραδοσιακά και ψηφιακά μέσα για τον Τουριστικό κλάδο παρουσιάζει η Alpha Marketing Greece, με εμπειρία 39 ετών στον κλάδο του Τουρισμού, στη συμμετοχή της στη φετινή Philoxenia 2024, 14 – 16 Νοεμβρίου στη Θεσσαλονίκη.

Smart Destination Marketing

Με το σύνολο των υπηρεσιών αυτών υποστηρίζονται Περιφέρειες, Δήμοι και Οργανισμοί Διαχείρισης Προορισμών (DMO’s) να ενισχύσουν την ταυτότητά τους, να προσελκύσουν στοχευμένα κοινά και να αναδείξουν την πολιτιστική και φυσική κληρονομιά τους.

Smart Hotel Marketing

Απευθύνεται σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις με ολοκληρωμένες λύσεις που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα και αυξάνουν τις κρατήσεις. Από τον στρατηγικό σχεδιασμό, την ανάπτυξη της online παρουσίας και τη βελτιστοποίηση κρατήσεων, μέχρι τη δημιουργία μοναδικών εμπειριών για τους πελάτες, διαμορφώνονται καμπάνιες στις ανάγκες της κάθε επιχείρησης, προσφέροντας εξατομικευμένες στρατηγικές για βιώσιμη ανάπτυξη.

Smart Travel Marketing

Προσφέρονται υπηρεσίες που ενισχύουν τη φήμη και τη δυναμική, προσελκύοντας ταξιδιώτες να επιλέξουν ταξιδιωτικά πακέτα εκδρομών και διακοπών. Από στρατηγικές διαχείρισης κοινωνικών δικτύων και ψηφιακές καμπάνιες έως προσαρμοσμένα προγράμματα loyalty και βελτιστοποίηση ιστοσελίδων, οι λύσεις ανταποκρίνονται στις ανάγκες των σύγχρονων τουριστικών γραφείων, εξασφαλίζοντας καλύτερη εμπειρία πελάτη και αύξηση κρατήσεων.

Τα στελέχη της Alpha Marketing Greece θα βρίσκονται σε όλη τη διάρκεια της Έκθεσης στο stand τους Περίπτερο 13, stand A 28, για να αναλύσουν τις υπηρεσίες και να παρουσιάσουν επιτυχημένα παραδείγματα εφαρμογής τους.

Προηγούμενο άρθροBlack Friday Madness στην Electronet B.K. Καζάνα!
Επόμενο άρθροΛάρισα: «Έφυγε» από τη ζωή 50χρονη